7 τροφές για επίπεδη κοιλιά

gynaika-me-epipedi-koilia-ediva-gr_

Τεράστιο ποσοστό γυναικών επιθυμεί να ξεφορτωθεί το περιττό λίπος γύρω απο την περιοχή της κοιλιάς ή ακόμα κ να απαλλαγεί απο το φούσκωμα που κάνει το πρόβλημα ακόμα πιο έντονο! Προφανώς η σωστή διατροφή και η άσκηση είναι…Συνέχεια

Πρωινό. Είναι τελικά τόσο σημαντικό;

vegan-breakfast-recipe-yogurt-parfait-e1486512177900-1200x762_c

Ο λαός μας λέει: «Τρώγε το πρωί σαν βασιλιάς, το μεσημέρι σαν άρχοντας και το βράδυ σαν ζητιάνος» .

Τόσα έχουν ειπωθεί για την αξία του πρωινού, αλλά  δυστυχώς εξακολουθούμε να το παραλείπουμε. Το πρωινό είναι το πρώτο γεύμα που παίρνουμε ύστερα από πολύωρη νηστεία…Συνέχεια

11 υπερ-τροφες για δυνατο οργανισμο καθε ημερα!

Super foods in spoons and bowls

Όλοι μας καθημερινά προσπαθούμε να κάνουμε τις κατάλληλες διατροφικές επιλογές και να ακολουθούμε μια υγιεινή διατροφή. Οι λόγοι είναι προφανείς: καλή υγεία, δυνατός οργανισμός και απαραίτητη ενέργεια για να ανταπεξέλθουμε στις υποχρεώσεις και…Συνέχεια

Τα πολλαπλά οφέλη της πόσιμης αλόης για την υγεία

Aloespot_sales_post_maios-02B

Πιθανώς να γνωρίζετε ήδη πως η αλόη είναι μια πολύ καλή επιλογή για τα εγκαύματα και τους τραυματισμούς, γνωρίζετε όμως πως το να πίνετε το τζελ από το φυτό της αλόης, σας προσφέρει επίσης πολλά πλεονεκτήματα;To τροπικό φυτό μπορεί να χρησιμοποιηθεί εξωτερικά ως τζελ αλλά και εσωτερικά ως πόσιμος χυμός, με άπλετα οφέλη …Συνέχεια

Οι 5 φυτικές πηγές που θα αυξήσουν τα Ω-3 στη διατροφή σας

14-kalyteres-fytikes-piges-omega-3-liparon-oxeon

Κάνουν καλό στην καρδιά, τον εγκέφαλο, βελτιώνουν την επιδερμίδα και μας κρατούν… νέους για πάντα. Ο λόγος για τα ωμέγα-3 λιπαρά οξέα και τις πηγές στις οποίες μπορείτε να τα βρείτε, αν τα ψάρια δεν αποτελούν μέρος της διατροφής σας.Όποιο άρθρο υγείας κι αν διαβάσετε, όποιον ειδικό κι αν ακούσετε στην τηλεόραση ή στο ραδιόφωνο, το πιθανότερο είναιΣυνέχεια

Καρπούζι και πεπόνι: τα αγαπημένα μας καλοκαιρινά φρούτα στο μικροσκόπιο

melon_watermelon22

Όλοι τρέχουμε να προλάβουμε λίγη από τη ζουμερή και γλυκιά «καρδιά» του, ακόμη, όμως, και τα σημεία του με τα περισσότερα κουκούτσια είναι ιδιαιτέρως  δροσερά και ευεργετικά   τώρα το καλοκαίρι. Το  καρπούζι  μπορεί να ταιριάξει στη  σαλάτα  μας ή να φαγωθεί μόνο του και όσο πιο παγωμένο είναι, τόσο το καλύτερο….Συνέχεια

Πρόπολη: το δώρο των μελισσών στον άνθρωπο

propolis

Οι μέλισσες είναι από τα πιο εργατικά, αλλά και σημαντικά για τον άνθρωπο έντομα. Φτιάχνουν περίπλοκες κυψέλες, γονιμοποιούν τα λουλούδια, παράγουν μέλι και εφοδιάζουν τους ανθρώπους με προϊόντα τα οποία είναι ευεργετικά για την υγεία τους. Η πρόπολη είναι ένα από αυτά – ίσως το σημαντικότερο – και είναι γνωστή από τα αρχαία χρόνια για τις θεραπευτικές της ιδιότητες. Συνέχεια

Οι 10 τροφές που κάνουν την επιδερμίδα να λάμπει από υγεία

face-and-hands-of-beautiful-woman-1

Η καλή υγεία και η λεπτή σιλουέτα είναι οι πρωταρχικοί μας στόχοι όταν επιλέγουμε τι θα φάμε. Γιατί, όμως, μέσα από τη διατροφή μας να μην κάνουμε και την επιδερμίδα μας αστραφτερή και λαμπερή, με τις κατάλληλες τροφές;Άλλωστε όλοι οι ειδικοί τονίζουν ότι η σωστή διατροφή είναι το Α και το Ω για ένα όμορφο δέρμα, καθώς…Συνέχεια

Τα 6 λαχανικά με τις περισσότερες πρωτεΐνες

Φρούτα-και-λαχανικά-που-ενυδατώνουν.
Οι πρωτεΐνες αποτελούν το απαραίτητο δομικό υλικό που «χτίζει» ιστούς -όπως οι μύες, τα νύχια και τα μαλλιά- ή αναπληρώνει τις φθορές τους. Για να έχετε λοιπόν λαμπερά μαλλιά, δυνατά νύχια, σφριγηλούς μύες και απαλό δέρμα, πρέπει να ακολουθείτε μια ισορροπημένη διατροφή πλούσια σε πρωτεΐνες.Αν για κάποιους λόγους όμως θέλετε…Συνέχεια
Ο Dr. Ferid Murad και ο Steve Hatchett για το ARGI+

Αρετή Μαστροδούκα - Vital 5

Αλόη- Αρχαίο μυστικό ομορφιάς