Φρούτα-και-λαχανικά-που-ενυδατώνουν.

Τα 6 λαχανικά με τις περισσότερες πρωτεΐνες

Οι πρωτεΐνες αποτελούν το απαραίτητο δομικό υλικό που «χτίζει» ιστούς -όπως οι μύες, τα νύχια και τα μαλλιά- ή αναπληρώνει τις φθορές τους. Για να έχετε λοιπόν λαμπερά μαλλιά, δυνατά νύχια, σφριγηλούς μύες και απαλό δέρμα, πρέπει να ακολουθείτε μια ισορροπημένη διατροφή πλούσια σε πρωτεΐνες.

Αν για κάποιους λόγους όμως θέλετε να αποφύγετε τις ζωικές πρωτεΐνες που περιέχουν τα κρέας, τα ψάρια, τα πουλερικά, τα γαλακτοκομικά και τα αυγά, μπορείτε να εντάξετε στη διατροφή σας τα πλούσια σε πρωτεΐνες λαχανικά.

Αυτό που πρέπει να γνωρίζετε ωστόσο, είναι ότι οι φυτικές πρωτεΐνες είναι «ατελείς» πρωτεΐνες, που σημαίνει ότι δεν περιέχουν όλα τα απαραίτητα αμινοξέα.

Για το λόγο αυτό πρέπει να τις συνδυάζετε με δημητριακά ολικής αλέσεως.

Αρακάς

geniki arakas

Μισό φλιτζάνι περιέχει τριάμισι γραμμάρια πρωτεΐνης.

Σπανάκι

white-bowl-with-fresh-spinach-leaves

Μισό φλιτζάνι περιέχει τρία γραμμάρια πρωτεΐνης.

Ψητή πατάτα

garlic_herb_roasted_potato5

Μία μεσαίου μεγέθους πατάτα περιέχει τρία γραμμάρια πρωτεΐνης. Μία καλή ιδέα είναι να τις συνδυάσετε με σπανάκι και κατσικίσιο τυρί.

Μπρόκολο

Broccoli

Το μπρόκολο είναι εξαιρετική πηγή φυτικών ινών (2,6 γραμμάρια ανά μισό φλιτζάνι) αλλά και πρωτεΐνών (2 γραμμάρια ανά μερίδα).

Λαχανάκια Βρυξελλών

img_6902-thumb-large

Αποτελούν μια πραγματική υπερτροφή, καθώς μισό φλιτζάνι περιέχει δύο γραμμάρια πρωτεΐνης, άφθονο κάλιο βιταμίνη Κ.

Καλαμπόκι

kalampoki

Εκτός από πρωτεΐνη περιέχει βιταμίνη Β12, μεγάλες ποσότητες μαγνησίου, σιδήρου και φώσφορου.

Πηγή: boro.gr